بِخَـــنْد!!....


وقتی چترمان خـــداست.....بگذار بــاران سرنوشت هرچه میخواهد ببارد....
by : x-themes

گاهی باید بخندی.....

باصدای بلند 

که کر شود آسمان و فریاد بزنی دنیا....

نامردم اگه با این صدای خنده نرقصونمت...



نظرات شما عزیزان:

اعظم
ساعت12:01---24 مرداد 1393
بعضی وقتهــآ..
از شدت دلتنگیــــ ،
گریهــ کهــــ هیچ...!!!
دلــ♥ــَت می خــوآهــَد ؛
هــآی هــــآی بمیــــری...!
دلم برات تنگیده عزیزم
پاسخ:دل منم برات تنگ شده گلم ||


pariiii
ساعت11:59---24 مرداد 1393
یکی بیاد پوشک کودک درونمو عوض کنه...

من بلد نیستم

ریده به زندگیم! بد!
پاسخ:ههههه حقته!!:))))


سلام دوستم...
ساعت10:30---30 خرداد 1393
گاهی سکوت شرافتی دارد ک گفتن ندارد....


من الان سکوت میکنم.....شاختی؟
پاسخ:خخخخ اره دیوونه!!!!جمله ها خودمو به خودم میگی...؟؟؟؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 30 خرداد 1398برچسب:فریاد بزن,,بخند,,,,, 9 |- بـــاراלּ -|

ϰ-†нêmê§