بیــــــــــا...


وقتی چترمان خـــداست.....بگذار بــاران سرنوشت هرچه میخواهد ببارد....
by : x-themes

عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا


این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

 

 

ســـ ـ ـ لام دوستای خوبم

پیش پیش عید سعید فطر  میارکـــــــــــــــــ

ووووی بچه ها 24ــــــــــــ کنکور دارم برام دعا کنید



نظرات شما عزیزان:

انچمن پاتوق من و تو
ساعت0:43---23 مرداد 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبای دارین
دوست من انجمنی دارم که شما رو دعوت به بازدید میکنم خوشحال میشم عضو پاتوق بشید
به امید روز های بهتر
www.patoghmanoto.ir


پسر آسمانی
ساعت23:15---17 مرداد 1392
عیدت مبارک

yasna77
ساعت20:14---17 مرداد 1392
ااااااااااااااااااااااااااااپم بدو بیا.................................منتظرماااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 12 مرداد 1388برچسب:عید سعید فطر مبارک,,کنکور دارم,, 13 |- بـــاراלּ -|

ϰ-†нêmê§